دمای بدن دخترم از زیربغل ۳۷.۶هست تبش زیاده یعنی؟
ا

۱ پاسخ

از زیر بغل گرفتی نیم درجه هم زیاد کن ینی الان تقریبا ۳۸ عه

سوال های مرتبط

مامان آیگین مامان آیگین ۲ سالگی