❌❌❌


الان تبش ۳۸/۵شده
۳۷/۵بشه یعنی دمای بدنش عادیه؟؟

۳ پاسخ

با نیم درجه که خودت اضافه میکنی بله

نه ۳۶/۵ تا ۳۷ عادی هست ۳۷/۵ تبه

عادیه عادی که نه ولی بهتره

سوال های مرتبط

مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دو آقا پسر🩵🧿 مامان دو آقا پسر🩵🧿 ۲ سالگی