خانوما دمای بدن دخترم ۳۷.۵ شده
تبش خیلی بالاست؟؟

۷ پاسخ

گرمه بدنش

۳۷/۵ به بالا تب حساب میشه

شروع تبه

نہ زیاد بالا نیست فقط بہش استا بدہ کہ زیاد نشہ

اول تبشه استا بده بالاتر نره

نه عزیزم

لب مرزه

سوال های مرتبط

مامان آیگین مامان آیگین ۲ سالگی
مامان سفید کولی😅😋 مامان سفید کولی😅😋 ۲ سالگی