مامانا دمای بدن پسرم ۳۷ و ۴ هست نرماله؟

۳ پاسخ

اره عزیزم

حواست باشه ۳۷/۵شروع تبه با پاشویه بیار پایین

اگه فک میکنی ممکنه بالاتر بره استامینوفن بده
همین الان دست و صورتشو بشور لباسشو کم کن پوشکشو عوض کن

سوال های مرتبط

مامان دو آقا پسر🩵🧿 مامان دو آقا پسر🩵🧿 ۲ سالگی
مامان ملورین🤰👼🩷 مامان ملورین🤰👼🩷 ۲ سالگی