مامانا اکه دمای بدن پایین ۳۶ باشه چه مشکلی داره بدن

۴ پاسخ

مشکلی نداده دمای طبیعیه

دخترمن بیشتر وقت ها زیر 36هست

بله مریض تب داشت دیروز دیگه دکتر آمپول زد تب خوابیده سینش همچنان خلط دار و خس خس میکنه الان درجه گذاشتم پایین بود خواستم بدونم خطرناکه ؟؟؟؟

سرماخورده

سوال های مرتبط

مامان شاهان و اشکان مامان شاهان و اشکان ۲ سالگی
مامان میوه‌ی دلم👧🏻 مامان میوه‌ی دلم👧🏻 ۱ سالگی