خانما دمای بدن دخترم ۳۷/۴ هست یعنی تب داره؟

۲ پاسخ

نه عزیزم، دمای بدنش نرماله
۳۸ به بالا تب محسوب میشه

نزدیک ب تب هست

سوال های مرتبط

مامان ،سردار مامان ،سردار ۲ سالگی
مامان ایلیا_ال آی مامان ایلیا_ال آی ۲ سالگی
مامان آرتین کوچولو مامان آرتین کوچولو ۱ سالگی