۶ پاسخ

از ۳۷بره بالا شروع تب

اره
پسرمنم با۳۷درجه داغ بود استا دادم

اره تبه
چجوری گرفتی ؟

شروع تب

شروع تبه استا بده

فکنم اره

سوال های مرتبط

مامان محمد و نورا💙🩷 مامان محمد و نورا💙🩷 ۱ سالگی
مامان نیما مامان نیما هفته دهم بارداری
مامان ♥️چال گونه♥️ مامان ♥️چال گونه♥️ ۲ سالگی
مامان 🎀فاطمه زهرا🎀 مامان 🎀فاطمه زهرا🎀 ۱ سالگی