خانما این تب محسوب میشه ؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

نه۳۷شروع گرما و ۳۷/۵ب بالا تبه

نه عزیزم

نه تاره پایین هم هست دمای بدنش

دیروز زدی سبک بوده؟؟؟؟ منم دیروز دم واکسنو

نه گلم

سوال های مرتبط

مامان 🌹طَهوراء🌹 مامان 🌹طَهوراء🌹 ۲ سالگی
مامان پرنساو فندق مامان پرنساو فندق ۱ سالگی
مامان محمد و نورا💙🩷 مامان محمد و نورا💙🩷 ۱ سالگی
مامان فندوق🪺 مامان فندوق🪺 ۲ سالگی
مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۲ سالگی
مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم ۱ سالگی