خانما سیو شیش و هشت درجه تب محسوب میشه؟

۵ پاسخ

نه ‌..

از ۳۷و ۳ اینا دیگه باید شروع با دادن پاراکید کنی

نه فعلا

نه. اا

نه
از ۳۷/۳ تب شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان ♥️چال گونه♥️ مامان ♥️چال گونه♥️ ۲ سالگی
مامان آنیتا مامان آنیتا ۲ سالگی
مامان پرنساو فندق مامان پرنساو فندق ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان محمد و نورا💙🩷 مامان محمد و نورا💙🩷 ۱ سالگی