سلام ۳۷درجه تب محسوب میشه؟

۳ پاسخ

ن 37 و نیم ب یالا شروع تبه

ن ولی مواظبش،باش

ن ۳۷ونیم شروع تبه

سوال های مرتبط

مامان ♥️چال گونه♥️ مامان ♥️چال گونه♥️ ۲ سالگی
مامان آنیتا مامان آنیتا ۲ سالگی
مامان 🌹طَهوراء🌹 مامان 🌹طَهوراء🌹 ۲ سالگی
مامان محمد و نورا💙🩷 مامان محمد و نورا💙🩷 ۱ سالگی
مامان فندوق🪺 مامان فندوق🪺 ۲ سالگی
مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم ۱ سالگی