دمای ۳۷.۸ تب محسوب میشه

۴ پاسخ

اره شروع تبه

منم بالا سر دخترم نشستم دارم پاشویه میکنم مرتب بروفن هم دادم ولی از ۳۸-۳۹ پایین تر نمیاد 😔

اره اس بهش بده

با کدوم تب سنچ

سوال های مرتبط

مامان محمد و نورا💙🩷 مامان محمد و نورا💙🩷 ۱ سالگی
مامان علیسام مامان علیسام ۲ سالگی
مامان پرنساو فندق مامان پرنساو فندق ۱ سالگی
مامان یاسین مامان یاسین ۲ سالگی
مامان 🌈🌧️DAYAN🫧 مامان 🌈🌧️DAYAN🫧 ۲ سالگی
مامان 🌹طَهوراء🌹 مامان 🌹طَهوراء🌹 ۲ سالگی
مامان فندوق🪺 مامان فندوق🪺 ۲ سالگی