خانوما 36/8 تب محسوب میشه؟؟؟

۳ پاسخ

نه نمیشه

بنظر من آره بالای ۳۶/۵تب

خیر بالای ۳۷ و نیم تبه

سوال های مرتبط

مامان علیسام مامان علیسام ۲ سالگی
مامان آنیتا مامان آنیتا ۲ سالگی
مامان یاسین مامان یاسین ۲ سالگی
مامان فندوق🪺 مامان فندوق🪺 ۲ سالگی
مامان اقاکوچولو مامان اقاکوچولو ۲ سالگی
مامان مسدود شدم مامان مسدود شدم ۱ سالگی
مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی