۳ پاسخ

چون تابستونه و هوا گرمه تب میکنن

عزیزم برا هر بچه ای متفاوته
فقط کنترل کن بالا نره

البته بیرون بازی میکزد افتاب بود الان اومد خابید گرفتم

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۲ سالگی
مامان جوجو🩵 مامان جوجو🩵 ۱ سالگی
مامان 🌹طَهوراء🌹 مامان 🌹طَهوراء🌹 ۲ سالگی