۳ پاسخ

تعجبی نداره که موقع استراحت یکم دمای بدن میاد پایین درهرصورت نرماله

😐😐😐😐😐😐

چون تو روز جنب و جوش دارن دما میره بالا

سوال های مرتبط

مامان خوشگل😊🫀 مامان خوشگل😊🫀 ۲ سالگی