دمای بدن تو۳۵/۵غیر عادیه؟ اگه بله چرا؟

۷ پاسخ

✅ در این کانال یاد می‌گیریم:
​چطور بدون لبنیات، بمب کلسیم طبیعی برای رشد استخوان بسازیم.
​جایگزین‌های امن برای تقویت و وزن‌گیری بچه‌های آلرژیک چیست.
​ترفندهای آشپزی خاص (عصاره قلم شتر، بلدرچین و...).
​🍼 بخش ویژه تبادل شیرخشک:
ما بستری فراهم کردیم تا مامان‌ها بتونن شیرخشک‌های رژیمی و کمیاب رو با هم تبادل کنن تا هیچ فرشته‌ای بدون شیر نمونه.
​🆔 برای عضویت در کانال و اد شدن، به
درروبیکا
آیدی زیر پیام بدید:
👉 @he__dix_M

از پسر من 35/6 بود

احتمالا بخاطر همون قطره پاراکید ک دادی پتو بنداز روش یکم بیاد بالا دماش

نه عادی

سردشه

خیلی کمه شاید زیادی خنک گرفتی دما باید از 36.4 باشه یکم پتو بزار روش بهش شیر بده

احتمالا دماسنجت خرابه وگرنه دمای عادی۳۷هست

سوال های مرتبط

مامان سفید کولی😅😋 مامان سفید کولی😅😋 ۲ سالگی
مامان شاهان و اشکان مامان شاهان و اشکان ۲ سالگی