سلام
بالای چند تب محسوب میشه؟

تصویر
۵ پاسخ

به تفنگیه باید نیم اضافه کنی
بالای ۳۷.۵

سلام .۳۷.۵تب هست.

۳۷.۵ بالای تب محسوب میشه

۳۷/۵ شروع تب هستش

کدوم تب سنج دقیقه

سوال های مرتبط

مامان جوجوک🐣 مامان جوجوک🐣 ۱۵ ماهگی
مامان سلین🦋 مامان سلین🦋 ۱۴ ماهگی
مامان دایان مامان دایان ۱ سالگی
مامان سلین خانوم مامان سلین خانوم ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱۷ ماهگی
مامان دیار مامان دیار ۲ سالگی