خانما ۳۷/۶
تب محسوب میشه؟

۳ پاسخ

شروع تبع داره میره بالا

شروعشه استارو بده تا ۴۰ دیقه بعد باز چک کن هر ۴ ساعت استارو بده

عاره شروع تب هستش نذار بالاتر بره

سوال های مرتبط

مامان سلین🦋 مامان سلین🦋 ۱۴ ماهگی
مامان سلین خانوم مامان سلین خانوم ۱ سالگی
مامان جوجو۱ مامان جوجو۱ ۱ سالگی
مامان ❤️ YASIN ❤️ مامان ❤️ YASIN ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان نورماه مامان نورماه ۱۶ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۲ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱۷ ماهگی
مامان تاج سرم♥️💫 مامان تاج سرم♥️💫 ۱ سالگی