خانما 37.6 تب محسوب میشه

۳ پاسخ

بله شروع تبه

اره شروعه تبه

اره استامینوفن بده بالا نره

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان ۱ سالگی
مامان ❤️ YASIN ❤️ مامان ❤️ YASIN ❤️ ۱۵ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۲ سالگی
مامان رادوین 💛 مامان رادوین 💛 ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱۷ ماهگی
مامان تاج سرم♥️💫 مامان تاج سرم♥️💫 ۱ سالگی