از چند درجه به بالا تب محسوب میشه؟

۲ پاسخ

37ونیم به بالا شروعشه

۳۷ونیم دیگه تقریبا تب خفیفه
۳۷و۷ شروع تبه

سوال های مرتبط

مامان نورماه مامان نورماه ۱۶ ماهگی
مامان سلین🦋 مامان سلین🦋 ۱۴ ماهگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی