شیاف استا ۱۲۵همون مث شربته همونقدر اثر داره حتی کمتر چون یه دونش کمه باید دوتا بزاری
دکتر بمن گفت تبی ک با استا پایین نیومد ایبوپروفن بده بازم پایین نیومد شیاف دیکلوفناک باید بزاری
ولی اینم هست ک اگ تبش خیلی بالا باشه مثلا ۴۰درجه مستقیم باید شیاف دیکلوفناک بزاری
وقتی با شربت پایین نیومده شیاف بزار
دیگه ۳۸ داره میره بالا بزار
به درجه نیس .تبی که با قطره استا مینوفن پایین نیاد شیاف میشه گذاشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.