مامانا از درجه چند تب حساب میشه ؟

۵ پاسخ

۳۷/۵ شروع میشه بقول هوش مصنوعی تب واقعی که نیاز به تب بر دا ه از ۳۸/۵ به بالا

عزیزم ۳۷/۵ شروع تبه
۳۹ که این خانوم میگه نیاز به بیمارستان داره

دکتر به من گفت ۳۸/۳ شروع تب. البته فکر کنم منظورش این بود که حتمااا استامینوفن اینا شروع بشه و درجه کمتر اگر با پاشویه پایین بیاد حله.
یک بار دخترم تنور بود درجه ۳۸/۵ نشون میداد اگر نیم بزاری همون ۳۹ الزاما بیمارستان نیاز نیست خیلی سریع لباسشو کم کردم و با اب ولرم پاشویه و استامینوفن شروع کردم تو یک ربع دما خییلی محسوس امد پایین خیلی مهم ببینیم دکا کاهشی هست یا افزایشی راحت نمیشه گفت بیمارستان فقط

۳۸.

39.

سوال های مرتبط

مامان عرفان❤️ مامان عرفان❤️ ۲ سالگی
مامان پسته پسر مامان پسته پسر ۱ سالگی
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۲ سالگی
مامان جوجوک🐣 مامان جوجوک🐣 ۱۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان mehrsam👶🏻 مامان mehrsam👶🏻 ۱ سالگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی