خانما 37 درجه تب حساب میشه?

۶ پاسخ

نه عزیزم ۳۷.۵ به بالا

خیرررر

نه ۳۷.نیم شروع تب

نه عزیزم نگران نباش نرماله

نه طبیعیه

نه دمای طبیعی بدنه😑

سوال های مرتبط

مامان عرفان❤️ مامان عرفان❤️ ۲ سالگی
مامان امیر حسین❤️ مامان امیر حسین❤️ ۲ سالگی
مامان جوجوک🐣 مامان جوجوک🐣 ۱۵ ماهگی
مامان ترنم مامان ترنم ۱ سالگی