۵ پاسخ

از گوشش بگیر

۳۷/۸ بالاتر

والا من اصلا تب سنج نخریدم استفاده نکردم

بالای ۳۸ تبش خطرناک میشه

فک کنم ۳۷:۸اینا تب باشه
برای من تفنگیه بالا باشه رنگ صفحه عوض میشه

سوال های مرتبط

مامان هانیس جون🐣🧸🤎 مامان هانیس جون🐣🧸🤎 ۱ سالگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان نورماه مامان نورماه ۱۶ ماهگی
مامان سلین🦋 مامان سلین🦋 ۱۴ ماهگی