۳۷/۳تب محسوب میشه

۲ پاسخ

۳۷/۵ به بالا تب میشه،
پتو روش ننداز
شاید گرمش‌ شده
یه نیم‌ساعت‌دیگه باز چک کن

گرمه؟؟اگه اره که شروع تبه

سوال های مرتبط

مامان سلین🦋 مامان سلین🦋 ۱۴ ماهگی
مامان نورماه مامان نورماه ۱۶ ماهگی
مامان سلین خانوم مامان سلین خانوم ۱ سالگی
مامان جوجوک🐣 مامان جوجوک🐣 ۱۵ ماهگی