۳۶ و ۶ درجه تب هست؟

۲ پاسخ

نه ۳۷ و ۵ به بالا تب حساب میشه

نه

سوال های مرتبط

مامان سلین خانوم مامان سلین خانوم ۱ سالگی
مامان آرتا و آوینا مامان آرتا و آوینا ۲ سالگی
مامان بچه جان مامان بچه جان ۱ سالگی
مامان مهوا مامان مهوا ۱۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۱ سالگی
مامان شکلات مامان شکلات ۲ سالگی