سلام
تب چند درجه میشه؟

۶ پاسخ

من میگم ۳۶ به بالا

تب سنج‌ت از کدوماست؟
بستگی داره به نوع تب سنجت
جیوه ای و لیزری دقیق هستن و بالای ۳۷ و نیم تب محسوب میشه
اما برای دیجیتالی خودت باید یه نیم اضافه کنی و بالای ۳۷ میشه تب

سی هفت رو پنج شروع تبه یعنی داره میره بالا دیگه

۳۶ به بالا دیگه تب هستش

37ونیم ب بالا

37به بالا

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان مهوا مامان مهوا ۱۵ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱ سالگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱ سالگی
مامان محمد 🧸 مامان محمد 🧸 ۱ سالگی
مامان ❄️Mâva❄️ مامان ❄️Mâva❄️ ۱۷ ماهگی