تب چند درجه؟ ۳۷و‌نیم تبه؟

۵ پاسخ

شروع تبه

اره گل تبه

وای🤦‍♀️🤦‍♀️کیبورد

عزیزم
۳۷ونیم

اره عریزم از ۳۷کنیم تبه
دکتر پسرم گفت زبربغل نیم اضافه کن یعنی ۳۷
میشه ۳۷ونیم

اره تبه

سوال های مرتبط

مامان بچه جان مامان بچه جان ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۱ سالگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۱ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱۵ ماهگی