۴ پاسخ

۳۷ونیم به بالا پاراکید بده

37نیم به بالا تبه

۳۷. ۵ تب محسوب میشه

من همیشه دمای بدن پسرم ۶.۸

سوال های مرتبط

مامان کوروش و آرش مامان کوروش و آرش روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین 💛 مامان رادوین 💛 ۱ سالگی
مامان ❄️Mâva❄️ مامان ❄️Mâva❄️ ۱۷ ماهگی