۲ پاسخ

عزیزم کلا با هر تبسنجی به دمای بالای ۳۷.۸ تب میگن

با تب سنج‌زیر بغل دلانا از ۳۷ به بالا باشه یعنی تب داره .چون معمولا دمای عادی بدنش ۳۶ و نیمه تا زیر ۳۷ هس.
تب سنج زیربغل رو نیم درجه باید بهش اضافه کنی

سوال های مرتبط

مامان ❄️Mâva❄️ مامان ❄️Mâva❄️ ۱۷ ماهگی
مامان فندوق بلا مامان فندوق بلا ۱ سالگی
مامان کوروش و آرش مامان کوروش و آرش روزهای ابتدایی تولد