۳ پاسخ

نه ۳۷ و نیم تبه

با نیم درجه اضافه کردن میشه 36/6

نه 37و نیم به بالا تب حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان 💞یکتا💞 مامان 💞یکتا💞 ۱ سالگی
مامان قلبم مامان قلبم ۱۵ ماهگی
مامان فندوق بلا مامان فندوق بلا ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ سالگی