تب حساب میشه یکم داغه؟ ۳۷/۱

تصویر
۲ پاسخ

اگ زیر بغل گرفتی باید نیم درجه اضاف کنی که میشه ۳۷و ۶
و تب از ۳۷ونیم مواظب باش بالاتر نره پاشویش کن

نه ۳۷/۵تبه
ولی استارو هر ۴ساعت بده

سوال های مرتبط

مامان 🧑‍🧑‍🧒 مامان 🧑‍🧑‍🧒 ۱۷ ماهگی
مامان 👁آهوی مامان👁 مامان 👁آهوی مامان👁 ۱ سالگی
مامان sam مامان sam ۱۱ ماهگی
مامان محمد آرسام مامان محمد آرسام ۱۶ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۲ سالگی