خانما ۳۷/۲
تب حساب می شه؟

۳ پاسخ

نه تا سه درجه بعدشم طبیعیه

زیر بغل تب بگیر

زیر بغل هم و شکم هم تب بالا بالا
من بالا گوش بچم دماش بالا بود

نه تا ۳۷/۵طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان 🧑‍🧑‍🧒 مامان 🧑‍🧑‍🧒 ۱۷ ماهگی
مامان 👁آهوی مامان👁 مامان 👁آهوی مامان👁 ۱ سالگی
مامان 💞یکتا💞 مامان 💞یکتا💞 ۱ سالگی
مامان sam مامان sam ۱۱ ماهگی