۴ پاسخ

نه...

نه عزیزم از ۳۷به بالا تب حساب میشه این دستگاه تب سنج تب بالا باشه الارم میده... از گرمی هوایه لباس نازک بپوش بهش.. اگر دیدی بارم داغه پاراکید بهش بده دو برابر وزنش..

۳۶ ک تب نیس

اگ داغ بده بهش یهو تشنج نکنه

سوال های مرتبط

مامان sam مامان sam ۱۱ ماهگی
مامان 💞یکتا💞 مامان 💞یکتا💞 ۱ سالگی