۷ پاسخ

۳۷.۵ ب بالا تب حساب میشه عزیزم،شاید گرمشه

عزیزم من مشکلی با کسی ندارم هیچ کدومتون هم نمی‌شناسم منو شما دوست هستیم اگر یکیمون از چیزی اطلاع نداریم بپرسیم مطلع بشیم

خانوما لطفاً بلد نیستید سوال بگیرید شما ها دیگه زن روستایی نیستید عاقل و بالغ هستید درس خونده هستید خانوما من خودم بچه اولم هس ترسو هم هستم اینقدر این گهواره همه چی میگید من همه سوالات شما رو از دکتر پرسیدم جوابم گرفتم بچه اس یه روز بدنش یخ یه روز داغ اما تب نیس

من بچم همیشه دمای بدنش ۳۵ب بالاس پایین نیس اگر اینجوریه بچه من همیشه تب داره

خانوما چرا اینقدر میترسونید بنده های خدا رو من شماره میدم زنگ بزنید مطب دکتر بپرسید دمای بدن بچه تا ۳۷/۴ب بالا تب

عه ببخشید اشتباه تایپی بود منظورم ۳۷ بود

۳۵ به بالا تبه

سوال های مرتبط

مامان قلبم مامان قلبم ۱۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۵ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ سالگی
مامان 💞یکتا💞 مامان 💞یکتا💞 ۱ سالگی
مامان 🧑‍🧑‍🧒 مامان 🧑‍🧑‍🧒 ۱۷ ماهگی
مامان sam مامان sam ۱۱ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۲ سالگی
مامان RadmehR🫀 مامان RadmehR🫀 ۱ سالگی
مامان آیگل مامان آیگل ۱ سالگی