مامانا بالای چند درجه تب حساب میشه؟

۶ پاسخ

۳۸ بالای ۶ ماه ۳۹

۳۷ و نیم به بعد

تب کودک چن باشه ببرم دکتر

۳۸ به بالا تبه عزیزم

۳۸ تبه

۳۷ و نیم تبه

سوال های مرتبط

مامان دلوین 🧸 مامان دلوین 🧸 ۱ سالگی
مامان متین مامان متین ۱ سالگی
مامان 💙🩵💙 مامان 💙🩵💙 ۱۷ ماهگی
مامان آرتین کوچولو مامان آرتین کوچولو ۱ سالگی
مامان دیانا و دلوین مامان دیانا و دلوین هفته بیست‌ونهم بارداری