تب بالای 38 درجه خطر داره

۱ پاسخ

تب بالای ۳۷ درجه برا نوزاد خطرناکه و بالای ۳۸. درجه برا بزرگسال

سوال های مرتبط

مامان رادان و دایان✨️ مامان رادان و دایان✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل ۱۶ ماهگی