اده ۳۷ ونیم ب بالا تبه..جاشو خنککن
بچه من از پریشب تاحالا تب داره
۳۸ خوردیه
ای خدا من چکار کنم تب پسرم بیاد پایین برمش دکترم
نه ولی نزار بالا تر بره استامینوفن بده لباس اضافی و دربیار
چرا تب کرده سرما خورده؟
پاراکید بده
نه تب نیس ولی استا بخوره
نه گلمپاراکید بده اگه پایین نیومد شیاف
آره میشه۲. ۳۸
شرو تبل
اره ۳۷.۵ ب بالا تبع
بله.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.