سلام درجه تب دخترم ۳۷.۹یعنی تب داره

۲ پاسخ

بله تب داره

اره از ۳۷/۵ تب شرو میشه
لباسشو کم کن پاراکید بده

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۱۳ ماهگی
مامان فندوق بلا مامان فندوق بلا ۱ سالگی