خانوما ۳۷/۶ تب حساب میشه؟

۴ پاسخ

پاشویش کن،کمر به پایینشو‌ با آب ولرم بشور

بله عزیزم

استا ندارم
چیکار کنم بیاد پایین تا باباش بخره بیاره

شروعشه

سوال های مرتبط

مامان sam مامان sam ۱۱ ماهگی
مامان قلبم مامان قلبم ۱۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۵ ماهگی
مامان هــایان👶🏻🤍 مامان هــایان👶🏻🤍 ۱۴ ماهگی