بچه ها ۳۷ و۸ تب حساب میشه؟

۲ پاسخ

بله

عزیزم استا نده ب خپا زیادشم خوب نیست دکتر دختر من میگفت از ۳۸ ب بالا رفت استا بده .پاشویه و دستمال مرطوب رو پیشونی و اگه ۳۹ شد شیاف میگفت استا الکی ندید خطرداره برا بچه فشارشو میندازه

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی
مامان 💞یکتا💞 مامان 💞یکتا💞 ۱ سالگی
مامان 🧑‍🧑‍🧒 مامان 🧑‍🧑‍🧒 ۱۷ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۲ سالگی
مامان آریانا🧸 مامان آریانا🧸 ۱ سالگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱ سالگی
مامان زهرا مامان زهرا ۱ سالگی
مامان هــایان👶🏻🤍 مامان هــایان👶🏻🤍 ۱۴ ماهگی