۲ پاسخ

تب نیست ولی در کل بدنش داغه.اگه زیادتر شه تب محسوب میشه

اگه دیجیتالی و زیر بغل گرفتی نیم بهش اضافه کنی آره ۳۸ تب

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر👑 مامان شاه پسر👑 ۱ سالگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱ سالگی
مامان 💞یکتا💞 مامان 💞یکتا💞 ۱ سالگی
مامان باران مامان باران ۱۰ ماهگی