۴ پاسخ

۳۷ونیم ب بالا ی کم تبه ۳۸ دیگ تب واقعیه

۳۷/۵به بالا میشه شروع تب ۳۸دیگه رسماً تبه

از ۳۷ یعنی گرمه، ۳۷.۴ ۳۷.۵ یعنی تب

از 37.4

سوال های مرتبط

مامان شاه دخت ♥️🎀 مامان شاه دخت ♥️🎀 ۱ سالگی