۴ پاسخ

۳۷ونیم شروع تبه ولی جاشو خنک نگه دار لباسشو کم کن چک کن چند بار

نه خوبه

یکم جاشو خنک کن و دوباره چک کن تب نیست ولی یکم دماش بالاس

نه ۳۷ تب نیس

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۱ سالگی
مامان شاهان 👑🦁🌞 مامان شاهان 👑🦁🌞 ۱ سالگی