مامانا
دمای ۳۷ درجه پیشونی
تب حساب میشه؟؟

۵ پاسخ

نه شروع تب از 37.5

نه احتمالا خیلی پوشوندی ولی هر نیم ساعت چک کن

نه ...

از ۳۷ و نیم ب بالا ولی همونم ببین دلیلش چی بوده رعایت کنی بالا نره

37.5 تبه

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی
مامان فاطمه و رایان مامان فاطمه و رایان ۱۷ ماهگی
مامان ارین کوچولو مامان ارین کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان 👁آهوی مامان👁 مامان 👁آهوی مامان👁 ۱ سالگی
مامان 🧑‍🧑‍🧒 مامان 🧑‍🧑‍🧒 ۱۷ ماهگی