۳ پاسخ

دکتر به من گفت ۳۷.۵ به بالا تب حساب میشه

نیم اضافه میشه بهش۳۷/۵ دمای طبیعیه بدنه ،نده چیزی

نه تب نیس ..دمای زیر بغل رو گرفتی؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان باران مامان باران ۱۰ ماهگی
مامان شاه دخت ♥️🎀 مامان شاه دخت ♥️🎀 ۱ سالگی