مامانا دمای بدن پسرم ۳۷/۱ بالاس؟

۵ پاسخ

نه طبیعیه
۳۷ و نیم به بالا تب هست

نه اوکیه نگران نباش

بالای سی هفت روی پنج باید استا بدی اما این دما نرکاله

ن نرماله

نه زیاد کمی بالاست

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۱۰ ماهگی
مامان شاه دخت ♥️🎀 مامان شاه دخت ♥️🎀 ۱ سالگی
مامان جوجوطلایی مامان جوجوطلایی ۱ سالگی