دمای بدن دخترم ۳۷/۲هست یعنی تب داره ؟

۵ پاسخ

نه تب نیس

نه

نه از ۳۸

یکم گرمه

نه عزیزم دمای طبیعی بدن . تب میشه ۳۸به بالا

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۱۰ ماهگی
مامان جوجوطلایی مامان جوجوطلایی ۱ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۹ ماهگی