دمای بدن دخترم ۳۷ هس آیا تب داره

۲ پاسخ

از۳۷/۵به بالا تب محسوب میشه

نه از۳۸/۵ب بالا تبه

سوال های مرتبط

مامان جوجوطلایی مامان جوجوطلایی ۱ سالگی