خانما دمای بدن دخترم ۳۷/۴ بود یعنی تبه ؟

۷ پاسخ

اگه بدنش داغه اره گلم

اگ زژر بغله باید نیم اضافه کنی
شروع تبه

نیم اضافه کردی؟

شروع تب

شروع تب ۳۷ و‌نیمه مواظب باش
ایشاالله بالاتر نمیره
اگه درجه زیر بغلش رو گرفتی باید نیم درجه اضافه کنی

ن تب نیس ولی نزدیک ب تبه
بالای ۳۷/۵ تبه

داره تبش شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی جانم🧸 مامان امیرعلی جانم🧸 ۱۵ ماهگی
مامان شاه دخت ♥️🎀 مامان شاه دخت ♥️🎀 ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی