دوستان ۳۷/۴ تبه ؟ استامینوفن دادم پایین نمیاد

۶ پاسخ

پاشویه کن

سلام وقت بخیر
ن خیلی
پاشویه ام کن
عزیزم میشه درخواست دوستی بدید

۳۷ و نیم به بالا تب محسوب میشه

خیار بزار کف پاش تا اون موقع

عزیزم بزار چند ساعت دیگ اثر استامینوفن بره بعد بهش شربت ایبوپروفن بده شیاف استامینوفن هم براش بزار
حواست باشه شربت استامینوفن رو با شیاف استامینوفن ندی بهش

یکم بالاس عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان امیرعباس 🦚 مامان امیرعباس 🦚 ۱ سالگی